Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

Ατελεύτητος Δημιουργός!

 



Αναρωτιόμουν,  για όλα αυτά που βιώνουμε στη ζωή μας,  ιδιαίτερα κάτω από τις παρούσες συνθήκες και έστω και για λίγο,  απειλητικές σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου.   Κοίταξα γύρω μου και είπα: " μπορεί όλα τούτα να χαθούν,  όλα αυτά που έχω δημιουργήσει,  αυτά που περιβάλλουν τη ζωή μου,  τα υλικά και όχι μόνο πράγματα."  Και συχνά τελευταία σκέφτομαι πως τελικά τίποτα από τα παραπάνω δεν παίρνουμε μαζί  μας,  ακόμα και το φυσικό μας σώμα,  μένει εδώ στον πλανήτη που μας φιλοξενεί.   Τότε ξεπετάχτηκε από μέσα μου η απάντηση:  "Γιατί ανησυχείς;  Εσύ,  είσαι ένας δημιουργός.   Ένας δημιουργός δεν τελειώνει ποτέ.   Ένας δημιουργός  μπορεί να ξεκινήσει πάλι από το μηδέν,  να φτιάξει πάλι τον κόσμο του."

Και ησύχασα.   Αυτή η μεγάλη Αλήθεια,  με αποδέσμευσε από τους φόβους,  τις απειλές,  κάθε πιθανή εκδοχή και τέλος την αλλαγή όλων των πραγμάτων στη ζωή μας.   Μου έδωσε την ενέργεια και τη δύναμη να δω καθαρά τον αληθινό εαυτό μου.  Τον Δημιουργό.

Ποιός είναι ο Δημιουργός;

Είναι η Αθάνατη, η Αμετάβλητη Αρχή μας,  που μας καθοδηγεί,  μας εμπνέει,  μας θεραπεύει,  μας ταξιδεύει στις διαστάσεις της ύπαρξης που επιλέγει.

Είναι άλλος πιο σημαντικός από αυτόν;      

Εμείς επιλέγουμε.  Αν πιστεύουμε σε αυτόν,  τον ατελεύτητο εαυτό μας,  θα πρέπει να το αποδείξουμε.  Με τις πράξεις και τις σκέψεις μας,  με τις προσευχές μας και τις προθέσεις μας. 

Αν εστιάσουμε σε αυτόν,  θα μας υποστηρίξει,  αν τον εγκαταλείψουμε,  θα μείνουμε στον απατηλό κόσμο των πραγμάτων και των "ξένων δυνάμεων".

Δεν είναι εύκολος αγώνας αυτός,  έχουμε όμως υποστήριξη και κατανόηση και αποδοχή και είναι τώρα η ώρα να εμπιστευτούμε και να στηρίξουμε με δύναμη μέσα μας,  τον Ατελεύτητο Δημιουργό Εαυτό μας!

Υ.Γ.  "Όλα τούτα τα γράφω παρέα με την Οραντζίνα τη γάτα μου, να "διεκδικεί " όλη την ώρα  το χέρι μου από το πληκτρολόγιο.   

Γιατί ο Δημιουργός έχει και ατελεύτητο χιούμορ! 😇


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρότυπο ή Πρωτότυπο ;

  Πόσες φορές σε έχουν συγκρίνει;  Από μικρό παιδί, βασανίζεσαι να μοιάσεις στα "επιτυχημένα" πρότυπα που κάποιοι καθορίζουν, ανά ...